Total Pageviews

Sunday, February 21, 2010

Singa Bercahaya Ketika Terbang

haha mesti kornag semua pelik kan,??
eh apahal pulak ni kan,,

sebenarnya ni adalag assignment aku bawah subject COMM. THEORY,,
di mana aku kena membuat theory tentang diri aku sendiri,,
so tercetus lah idea SINGA BERCAHAYA KETIKA TERBANG,,
i know everyone wondering what is the meaning of it kan,,??

kalau korang dapat paham lah apa maksud teori ni,,
automatically u will understand n know about me (*.*) wee~


so jom sama2 mengenali no'on!!

SINGA

-garang
-panas baran
-tidak bijak mengawal emosi
-semangat juang yang tinggi, wah!
-sangat tajam matanya
-mata aku kan tajan hujung dye, hahaha
-kalau bercakap semua bagi attention, (yela suara macam petir hahaha)
-pandai defend diri sendiri kalau betul xbersalah
-suka membantu golongan yang lemah
-last but not least,, GAGAH,, pheeeeeuuuuwwwww lalala~

BERCAHAYA

melambangkan diri aku sendiri yang 

-sangat gile camera (yela flash tu maknanya bercahaya) hahaha
-kat mana mana pon bole je ambek gambar
- muka bercahaya perrhh bercahaya ke??
-selalu keluar siang dari keluar malam,
-suka gelakk


KETIKA

-ketika ini adalah sama maksud dengan SEMASA
- sangat up to date dengan keadaan semasa
-e.g aku sangat up to date dengan fashion right? right? oh come on,, angguk kan je kepala tanda setuju,, jaga hati aku sikit,, haih,,
-sangat memahami dengan keadaan persekitaran
-cepat memahami sesuatu situasi tiba2 rasa nak nyanyi situasi by bunkface, haha
-mudah tersentuh dengan apa2 emotional la konon,
-yela macam contoh tengah jalan2 then terserempak dengan orang tua yang mintak sedekah, time tu jugak nangis tsk :'(

TERBANG

- terbang? hmm,,
-membawa maksud diriku yang sukakan kebebasan,
-kebebasan bersuara, menulis, berfesyen dan sebagainya
-suka travelling yela terbang sana sini kan,,
-suka shopping yang mana MENERBANGKAN duit,
-terbang jugak kan,? hahaha

haha,, rasanya tu jela kot,,  btw,, that is real me,,
seriously,, im not kidding!! (dengan muka serious) oh gosh! serious kott,, haih,,

 ni la dye,, hasilnya,, (^_^)

ni pulak yang close up nya,,
dimana ada pembahagi,, macam contoh singa,,
so kena selak bahagian singa,,
ala macam kalendar tu,,
dan seterusnya,,

No comments: