Total Pageviews

Friday, February 19, 2010

laki terhangat!

ni dari pandang an aku lahh oke,,
tengah stress pikir ayat buat asssignmnet,,
so nak cuci mata sikit,,

wahh! alangkah indahnya ciptaan Allah,,
(dulu time sekolah ustaz or uztazah selalu cakap jangan cakap cantik atau hensem nanti ilmu hilang)
so kena lah guna ayat atas ni (^.~)

 
1st sekali mestilah my sweetheart haha,,
jared padalecki,,
wahh sangat smart yaww (*.~)

 
 next,, sape xkenal lagi ni memanx gila,,
meh aku kenalkan,,
chad michael murray,,
alalala~ muka dye cute :)




fuh,, dye ni muka nak ketat je,,
jason ackles,,
tapi kalau senyumm, mencair babe :)
kat malaysia ni xda eh laki yang ensem macam ni,,??
kalaua da pon xpandang aku kan,??? haih (^_^)


 
 sam worthington,,
kalau sape yang xkenal dye,,
nila mamat yang berlakon dalam cite avatar tuhh,,
haih,, muka u ni,, ish!


 

yang ni memang xdapat dinafikan lahh kan,,
muka casanova,, handsome!!
channing tatum,,
pelakon yang berlakon G I Joe tuhh,,
kacakkkk abesss :)


 

zac efron,?? 
sure ramai yang kenal kan,,
jeles tengokk dye dengan Vanessa Hudgens,, 
untungnyeee~





2 comments:

lia lousy said...

ajason ackles : .senyum dia paling mahal weh. tersangat.
:)

no'0n said...

yeahh! sgt cute oke :))