Total Pageviews

Thursday, December 31, 2009

Tamatnya 2009 :)

2009,,,

macam macam jadi dalam tahun ini,,
mana nak mula,,
memang hidup penuh dengan rintangan,,
cabaran dan semestinya dugaan,, tapi kita sebagai hambaNya
tetap tabah menerima segala ujiannya :)

hujung 2008 disangsikan dengan bermacam cerita,,
tapi tutup cerita,,
dah setahun dah umurnya :P

awal 2009 sibuk dengan kerja part time,,
banyak yang berubah,,
yaaa,, segalanya berubah,,
aku tak lagi rapat dengan fara dan hana,,
terasa janggal dan macam2 lagi perasaan,,

the worst part,, selalu tak datang class,,
but alhamdullillah result agak membanggakan,,
yelah sebab short sem kan :)

mula rapat dengan ed,,
dan penyudahnya,,
cabut dari rumah yang penuh dengan penyeksaan,,
biarlahh menjadi rahsia aku dan kawan kawan rapat yang sentiasa bersama aku,,
thanks to alin nad ekin zika dan aneem yang selalo jadi tempat aku meluah perasaan,,
xlupa jugak kat AJAI yang banyak jugak dengar problem aku,,
wahh bangga kau yah!!
haha :))

bermulanya kehidupan di rumah baru,
pelbagai ragam dan gaya,,
yang lebih memeningkan kepala,,
haih, redha jela,,
terima seadanya,,


hmmm,,
2009 jugak menyaksikan pelbagai kekantoian yang aku lakukan,,
haha,,
flirt sama jantan yang sibuk dengan kerja tapi sgt sweet :)
couple dengan lelaki yang kaki clubbing,, haih, xsesuai langsong,,
hasilnya bertahan xsampai seminggu :P
and paling teruk flirt dengan boyfriend orang yang aku pun sebenarnya xtau yang dia suka aku,,
apa puya hal daaaa,,
its totally not my fault,,
aku xhengen pon dengan jantan mata keranjang kau,,
xperlu lahh kau sebarkan cakap aku nak kat jntan kau tuhh,,
dan kau officially bagi dia dekat aku,,
sesungguhnya aku xnak jantan kau okey :)

apa lagi yang aku regret masa 2009 ni,,
hmmm,,
ohh yaa,,
aku dah berusaha memenuhkan sembahyang,,
tapi xberjaya juga,,
kenapa lahh setan yang kau bela ni besar sgt,,
gaduh tu perkara biasa kan,?
tapi kalau orang menyebarkan berita yang xsedap,,
mesti kita bengang kan,??

macam mana pulak dengan kegembiraan,??
banyakkkkkkk!!
terlalu banyak,,
selain dari birthday party yang best,,
(tapi hmmm)
aku gembira jugak sebab ramai yang datang,,
selain itu,, ohh yaaa,,
holiday bersama teman teman ke teluk cempedak,,
dan seterusnya ke Genting,,
holiday bersama family yang xdapat dilupakan,,
Kota Kinabalu memang best!
PANGKOR bersama classmate,,
paling xboleh lupa!
best kenangan terindah tuu,,
bersama papa nazri :)
snorkeling sama sama,,
mandi sama sama,,
semulahh sama sama,,
best kan,??
paling best, jumpa dengan budak budak kecik kat pangkor,,



oh god!! rendu nye kat kau hafiz!!^

dan dan apa lagi,,
pangkor memang cantikkk :)

kegembiraan lain,?
yaa gembira sebab kulit jadi hitam,,
ehh x lahh,, 
TANNED,, eeeuuwww,,
dah macam anak keling dahh aku tengok kau ni noon,,
haih,,
selain hitam,,
yaaa,, nak berterima kasih juga lahh dekat nyamuk2 yang menerima darah dermaan saia,,
dan jugak terima kasih meninggalkan bite yang sangat cantik dan mendalam,,
akan ku kenang sampai bila bila,,
haih =(,,

dan lagi,,
tamat lahh riwayat 2 ekor ikan kuhh,,
OMG,, i love u so much b n again d,,
now tinggal DEE sekor2 je,,
kcian dye sorang2 kat rumah,,
 BEE tinggalkan dye,,

banyak nya kenangan 2009,,
adoii,,
and the end of us~
and here wee gooo,,
the new life of me :)
THE NEW NO'ON,,







HAPPY NEY YEAR BABE!!!!








12 comments:

Anonymous said...

asyik story pasal jantan je ko ni bajet hot

Unknown said...

kau susah ehh,?

ke jeles kau xde jantan,??

Anonymous said...

tklah.aku selalu nmpk ko.1 u katekn.
pox tu sape?
nanti ko padam la komen aku

Unknown said...

kau sape pulak,??

Anonymous said...

pembetulan ok?
aku lelaki k tp trus terang aku ckp aku meluat bace blog ko yg asik citer pasal jntan terkeja2 kn ko tu ke kau yg terkejar2 jantn?
aku cam muke pox tu sbb haritu aku nmpak dia kt MMCR seksyen 7
kirim slm kt dia ckp rambut dia smart

Unknown said...

sape suruh kau baca,??

blog aku kan,??

yang kau sebokk tuhh kenapa,?
asal,?
muka kau tuhh pecah sgt ke,?
yang kau nak sebok hal orang,?
haih xpaham lahh ngn manusia sekarang,,
xkacau kau pon,,
kalau kau meluat,,
xpayah nk baca,,
aku pun xsuruh kau bace,,


apela kau ni,,
haih :)

btw,,
terima kasih la comment oke :))


ohh lupa,,
ada hati kat pok eh,?
nanti aku bagi no kau nak,??

puki lahh, haha

Anonymous said...

marah ke noon?
nanti aku jmpe kau dkt unisel aku face 2 face mnta maap kt kau ye kak senior
gila apa aku nk no pox tu
tp suka tngok attude dia
nmpak pendiam
padam la komen2 aku
kau jgn emo sgt
kan tahun baru
good luck untuk result nanti
sama2 la kita
nak bagi no pok dialu alukan jugak kak senior

Unknown said...

haha :)

gile kau!!

xde mkneneye,,,

Anonymous said...

hohohoho akak senor bajet hot
berapa jantan kau flirt today?

pox blogspot said...

huh,,
pox xknl noon,,
noon xknl pox,,
xcyer tgok page blog dye,
xder pn gmbr ak,, =)
hahaha~

Unknown said...

adeq junior yang lagi bajet HOT,,

xde flirt dgn sesape lagi kecuali my dad n my bro oke :)

Unknown said...

ada lahh pic kau!