Total Pageviews

Friday, January 1, 2010

perempuan JALANG!

yahh itulahh yang sesuai diberikan dekat betina betina bodoh yang xtahu malu,,
pandai buat anak tapi xpandai nak jaga,,

YA ALLAH,,
apalah nak jadi dengan dunia sekarang,?

dah xde benda lain nak buat,??
kenapa suka2 nak buang anak,??

huh,,
*sebak

aku dah xboleh berkata kata,,
dah la kebanyakkannya perempuan!!!

ASTAGFIRULLAHHALAZIM,,








mayat bayi prempuan ditemui mati,, kepala hancur tapi anggota lain dalam keadaan baik :((




yang ni pulak janin dicampak, OMG!!


sedeyh,,
sebak,,
hancur hati kau tengok,,
tak sanggup nk tengok lagi,,
*arrghhhhh!!!!!!!!!!!

notakaki : insaflah dikau wahai si pembuang,
               tidak pernah kah kau terfikir akan hukuman dan balasanNYA kelak,??




6 comments:

Jackbussiness888 said...

u know,hati u baik sebenarnye ;)

no'0n said...

i xbole tgok this such thing,,
make me sad,,
because i do LOVE kids,,

it really make me sad :((

amin nazlan said...

sabar la no0n..diorg tu binatang mmg mcmtu pangai..

no'0n said...

tulahh amin,,
geramnye aku :((

artistiksyurgaloka said...

calm down babe.
perbuatan diluar kawalan.
pray to God dorg terima balasan yg setimpal ok.
:)

no'0n said...

tula,,
hope sooo dye dibalas,,!!

manusia KEJAM!!!