Total Pageviews

Saturday, August 6, 2011

Terluka :')

Saya tao sesungguhnya Blogspot sangat terluka dengan saya sekarang,
Iyelah abes madus epah dibunag,
On9 je benda 1st bukak Fb lepastu terus bukan Tumbler, macamana?
yelah save bookmark pon belog bahagian kanan sekali *maknanya hujung hujung laa tu.
-.-"
sorry laaah!

 memang berhasrat nak update,
tapi sebab bila duduk Seremban duk on9 24jam,
sampai terlupa LAGI dekat belogggg. SORRY!
sebenarnya saya senang lupa password :'(

Okaylah demi mengubat rindu dekat kita,
kita letak pic kita banyak banyak oteyyy x?
Tak okayyyy? hmmm iyelaahhh hmmpphh :(
Takpelah xjadi lah nak letak mcm ni.

Okay dah tao dah, kita letak pic rabbit kita nak x nak tak?
alaaaaaaaa taknak jugak? abes tu nak letak apa ni?
Okay fine lah kita tak letak pape lah mcm ni.
Tapi kita nak share cerita,

Aritu Esumi selamat melahirkan baby.
sebulan yang lepas, 5ekor semuanya semua pun comel2 geram je.
mcm nak picit2,
Tapi 1st ramadhan aritu 3 ekor telah pergi meninggalkan saya.
Sedih gila lepas sahur tengoks roang dah keras,
tak lama lepas tu lagi sorang dan sorang algi menyusul,
sedih sebab dia mati deat tangan sendiri,
taktao sebab apa mati tibe2 :'(

Okay lah sedih tibe2,
kang batal puasa saya menangis Bye!


btw,

HAPPY FASTING MONTH :) <3

No comments: