Total Pageviews

Saturday, June 4, 2011

sial.

Minggu ni dah start balik dah minggu sial.
mula laa satu satu hal jadi.
dengan hp aku rosal pulak!
entah macam mana screen boleh pecah.?
memang jodoh xbole pakai touch screen ke
sebab memang xbagi langsong aku nak pakai handphone.?

dah tutup cerita pasal handphone.
ni nak share pulak kenerveousan aku nak final.
hah tula jadinya kalau bahasa inggeris di convert bahasa melayu.
nampak x ngoman ehh cmnoo.?
hahhaha nebes akak ni dek oi nak final.
padahal 2 paper je.
pffft. kalau xscore jugak nampak noo bangang kau noon.

tapi pemalas nak pegi class pon mcm haih.
entah laa xtao nak cakap mcm mana.
oke laaa xnak membebel lama lama ada jodoh kita jumpa lagi.
LOvveeeeeeeeeeeeeee tolong laaa doakan saya berjaya dapat BB TORCH
ehh silap doakan saya berjaya dalam final exam nanti oke.
thankkksssss hug n kissess everyone ;)

No comments: