Total Pageviews

Tuesday, March 22, 2011

Kembali.



Haiii.
rasanya dah lama sangat dah tinggalkan belog ni.
haha.
tulaa bz sangat dengan study.
btw im back people. :)

start last sem.
saya dah pindah naik tingkat atas.
Tuhan jelaa yang tahu kan rasanya 
panjat tingkat 3. 
*.*"

nila keadaanya nak naik tangga
ke tingkat atas sekali.
boleh patah pinggang akak dek. :)

2 wardrobe yang sarat dengan baju bajuan,
dah xtao nak letak baju dekat mana dah.
sampai carik baju pon xjumpa. haha
pastu mengamok xtentu pasal. hehe
itulah No'on. :D

hah tu kalau nampak.
tu antara koleksi bag saya.
yang sudah tiada tempat untuk di gantungkan.
yang lain2 tu hanya towel yang selalo digunakan.
dan juga koleksi jeans.

itulah tempat saya beradu. :)
minah bunga kan?
hahaha diamm.
itu ibu saya yang belikan.
so terima dengan hati yang terbuka :D
hah itu antara langsir yang dijahit ibu saya sendiri. 


cermin panjang kesayangan saya berada disitu.
ohh yaa bear bear peneman tidoo.
kat situ laa tempat make up diletakkan
dan semacam gala benda ada. :)
buku bukuan, accesories eh semua.
dalam bekas hijau tu pulak teman bra dan underwear. (perlu ke mention noon)
hahahaha :))
tu rantai dan itu bag paham2 jela konon saya tengah tunjuk guna tangan :)

yuppppppp saya memang addict dengan semua ebnda berkaitan fashion.
so nilaa koleksi perfume saya.
:)

koleksi rantai.

ini juga, :)

antara koleksi shades.
ada banyak lagi tapi malas carik.
lagi pon saya ni careless.
dalam kereta orang tercicir laa itu laa ini laa. :)

jadual rajin laa buat.
tapi IKUTnyaa TAK. :P

xtao apa masalah dye senget.
padahal saya dah rotate.

koleksi gelang tangan.
accesories laa senang cite.

ini pon.
cumanya ada tambahan cincin. :)

sebahagagian daripada aksot.
ni antara flat sebab heels bersepah. :P

bagggggggggggggsssssss.

and this one.

keadaan wardrobe hitam saya.
dah sarat sangat sebab dye pon kecik kan.
banyak baju2 formal.
and yang tergantong2 tu banyak tshirt duduk rumah. :)

ini pulak keadaan wardrobe yang bercolor hazel tu.
penuh jugak dengan baju.
tunggu masa nak tumbang je tuu. :)

some one give it to me.
sshooo sweeeeet :)

look how creative he is. :D


Ok Done 1 hutang.
tunggu saya update lagi oke. :)

ENJOY!!


No comments: