Total Pageviews

Monday, January 18, 2010

sambungan

ok sorry lahh pasal blog before ni,,
sebenarnya xtau nak cakap pasal apa,,
sebab tengah mood cuti kan,,
k lahh tanpa melengahkan masa,,
nak sambung tujuan aku tulis entry kali ini yee,,
cerita tentang dia,, yess dia,,
huh,, belum tulis dah nak nangis,,
macam mana nie,,??

1st of all,,
nak cakap yang esok dah balik Shah Alam,,
uwaaaa!! selamat tinggal Johor Bahru,,
tapi nk pergi Genting pulak jumaat ni,, hahaha (^-*)
gonna miss u JB,,
hehehee (^_~)
macam xboleh pergi lagi pulak kan,

ok,, back to our story k,,
sangat tertarik untuk tulis sebab ramai yang mintak untuk ditulis,,
ish,, dah tak ingat sebenarnya,,
yelahh its hard to forget someone that we REALLY love!!seriously guys!

hmm,, mana nak start,??
yesh,, dye memang seorang yang sangat sweet,,
before i tdo mesty dye akan nyanyi kan lagu untuk aku punya,,
even suara macam katak tersepit panggil hujan pun,,
tapi xpe,, aku sanggup gak dengar,,
macam macam lagu mulalah dye menukar semua lirik sesuka hati,,
sampai aku tertido,,
and dye akan cakap sorang sorang,,
hahaha sukasuka (>.<)


lepas tu kalau aku merajuk mulalah dye nak pujuk,,
promising me to buy this and that,,
so sampai tyme tunjuk je,,
dye pasti akan belikan,,
and pernah sekali kitorang keluar,,
and i was caught in a fever,,
dye sanggup tuhh ajak i keluar semata mata nak ajak makan bubur ayam McD,,
and sebab nak aku jalan punya pasal,,
dye sanggup singgah sume kedai,, and aku tinggal pilih je,,
"mana nak ambik sayang"!!
ouh so kind to me~

pastu kalau lepak dgn membe2 mula lah dye buat dono dgn aku (maknanya buat xtahu lahh, buat x ambik peduli)
aku pon diam jela,,
naty bila aku yang xlayan dye,,
mula lah nak suruh suapkan lahh itulah,,
inilah,, pedas lahh bagai,,
suh aku tolong suckkan benda pedas tuhh yang xboleh lupa,,
yelahh orang sakit mana boleh makan pedas kan,,,
dye sangat manja oke! sebenarnya,,
sangat mengada ngada,,

lagi 1 yang xboleh lupa,,
dye xreti nak melintas,,
ouh kalau korang nak tahu,,
before ni,,
dye pernah kena langgar dengan scooter sebab melintas,,
hahaha,,
padahal jarak dye dengan aku bape jengkal je,,
tapi tula,,
xsanggup berjauhan katanay,, haha,,
macam macam budak gemokk ni,,
dye suka mengendeng jugak :))

hmm,,
apa lagi eyh??,,
sebenarnya aku pon xengat sangat biarlahh yang lain jadi kenangan kami berdua oke :)

ouh yaa,,
pada yang tanya siapa yang tinggal siapa,,
hmm,,
better tanya dye sendiri kott,,
sebab kang kalau aku cakap korang cakap aku yang buat cerita,,
so,,
its up to u,,
yang kau tahu bukan aku yang melafazkan kata perpisahan,,
hahahaha (jiwang plak) eeuuwwwwww (*-*)

notakaki : suka bila dye cakap pelat2 n ngada2,,

No comments: