Total Pageviews

Monday, January 11, 2010

Permintaan

Mengantuknya tapi pagi pagi dah bangun,,
macamana,??
btw thanks dekat semua yang concern,,
wah and i was impressed sebab ramai gila yang comment,,
hahaa,, thanks,,

now im still in JB,,
but rasa macam taknak balik pun ada,,
hahaha (*_*)
owhkayh,, di atas permintaan ramai,,
aku nak share lah sikit kenangan terindah 3 tahun bersama,,
nak tahu keSWEETan dye,??

ok,, jom kita mulakan,!!
dye yang aku kenal,,
sama je macam dye yang korang kenal,,
xde beza pon,,
cuma yang membezakan ehemm,,
mestilahh!! saya kan couple dye,,
hahaha,,

and dye memang sweet,,
kalau aku sakit and mengada ank mgadu sakit,,
nanti mulalah dye nk buat buat care (even dye memang care pon, tapi nk cakap jugak buat buat, haha)
tiup tiup apa yang patot,,
and dye layan aku ni mcm budak kecik sgt!!!
nanty mulalah dye cakap " alala, keican sayang i ni, meh sini meh i tengok", pastu nanti dye mula lah buat buat busy nk merawat ;)
hmmm,, haha pastu datang la ngedik aku,, nak tu la nak ni lahh,,
pernah sekali aku demam,,
then dye ajak keluar,,
pastu apa lagi,, semua benda yang aku nak beli,,
tunjuk jela,,
confirm dapat punyaaa!! hahaha (^_~)
hahaha kecian dye time dengan aku kan lol~

ehh,, nk out plak,,
pegy shopping!!
nnty update l k,, (^_^)

No comments: