Total Pageviews

Friday, September 11, 2009

kapan ketemu lagi,,?

lame x update ,,
rindu rasanya,,
by the way ada banyak ita nak share,,
1st nak cerita pasal I jumpa my favourite artist,,
ZAHIRIL ADZIM,!!!nad sempat take a picture with him,,
but,,
unfortunately,,,
xboleh transfer sebab mini usb phone I hilang,,
but never mind,, tomorrow never die,,,hehe,,
so last week banyak benda jadi,,,
I jumpa masa I pergi danau kota,,
and hes so cute lah,!!
adui,,
tergoda abis,!

hehe,,last saturday I pergi melaka,,
having so much fun there,,,
pergi shopping sakan,,
beli macam macam abes more than 500 there
tapi sebenarnya kan,,
esok I nak pergi shopping dengan family I pulak,,
apa lagi,, ketuk lah,
hahaha,,,


sebenarnya I terharu sebab bapak I ajak pergi shopping sebab kitorang 1 family dah lame tak keluar sama sama,,,
ouh,, lagi 1 cerita,,,bilik I dah tukar HAK MILIK jadi
bilik adik I yang perempuan tu aka bini no 2 ayah saya,,,
hai,, sejak bila bilik tu jadi bilik dia pun xtau,,,
dah ade aircond,, and now what,,??
semua dalam bilik tu dah tukar baru,,
katil baru,,
almari baru,,
tengok lah betapa besarnya influence dia kat parents I,,
aish kejam betul,,!
tapi xpe I tetap anak bapak,,
baru dapat 2nd hp,,!!
hahaaha,,



and last story,,
pagi subuh tadi dapat cerita ada orang kutuk I,,
cakap dah lupa daratan,,
but do I care,,??
kau siapa,,???
mak bapak aku xpernah halang and marah aku tukar style ke apa,??
kau nak mgata kenapa,,?
aku guuit kau ke,?
and kalau kau x buat kenapa kau nak terasa and
try salahkan orang lain,,??
cermin muka dulu,,
janagn suka nak ckap orang,,
at least aku pandai jaga diri,,
and aku berani pegang Al Quran lah aku tak pernah having sex dengan guys pun,,
so,,??
aku ada didikan agama yang cukup,,
aku tak pernah ambil tahu hal kau kan,,??
so,,??
tepuk dada tanya selera lah weyh,!



p/s:bulan puasa malas cari gaduh,,
biarkan sahaja,,
usah dilayan ok.

No comments: