Total Pageviews

Saturday, March 26, 2011

Booringgggg~

disebabkan xtao nak buat apa,
makanya saya melayan youtube sahaja hari ini.
dah laa bangun pagi tadi pukul 8AM.
ok dah boleh letak dalam diari KAWAN KAWAN yaaa
no'on bangun pukul 8 ppfffttt.
pastuu xbole tidoo balik.
memang terima kasih laa kann. ~.~"
Tuhan je tao betapa mengantuknya saya.

Btw jom layan videoo ni ;)

Saya sangat terpegun dengan bakat serta kebolehannya.
Ok sebenarnyaa saya jeles dengan dia sangatsangat.
Nak jugak main gitar dan boleh menyanyi.
uwaaaaaaaaaaaa :'(

Biodata


Imratul Najwa Abdul Latif
16 tahun
bakal menggantikan Yuna?
sama sama kita tunggu ;)



Ni lagu ciptaannya sendiri.
Tapi dia akan keluar single baru yang bertajuk 'Cinta Muka Buku'
cinta facebook laa maknanya tuu.
Ada banyak lagi lagu dia antaranya ni,



saya suka lagu ni ;))

Sebenarnya banyak lagi lagu yang Najwa Latif ni cover,
Kalau korang nak dnegar bole laa pergi channel Youtube dia sendiri.
Sila klik ini.

Sama sama sokong dia ok. :)
ni facebook dye pulak.

Till here.
Lots of Love.
Doakan saya tidoo. 
Sekain Terima kasih 



No comments: