Total Pageviews

Thursday, November 11, 2010

serba salah

kadang2 aku terpikir,
apa laa yang aku nak update dekat blog ni,
mungkin kerana terlalu ketandusan idea,
menyebabkan perasaan malas melanda diri untuk update blog,
tapi bilaa pikir2 balik,
sebenarnya terlalo banyak bnda yang bole kita ceritakan,
macam macam yaaa!
macam astro tu,
macam macam ada ;)

sedar xsedar sebenarnya aku dah jauh sangat dengan blog ni,
tengok laaa, jam menunjukkan jam 4:40 am waktu malaysia,
time2 ni laa idea mencurah curah jatuh ke ladang gandum,
jadilaahh koko crunch,
eh silap,
barulah blog ni berusik kan,?
tapi xpe,,
insyaa Allah,
lepas ni, bila malam je waktu2 macam ni,
saya akan jadi vampire cari mangsa,
eh bukan bukan,
jadi penulis menulis coretan kehidupan,
insya Allah,
teeheee,,


and yaaa, ingat x, entry last cakap xjadi pergi indonesia,?
guess what! i will be there tomorrow, OMG i just cant wait YA ALLAH,,
permudahkan segala urusan ku disana,
dan selamatkan ku dari segala bencana, amin~


*gambar xde kena mengena,
saja nak tunjuk yang rambut nampak sihat serta BADAN saya sekali,
haih =.='"

nynyte :D

No comments: