Total Pageviews

Sunday, October 3, 2010

kesempatan

hello.
terasa dah lame sgt x update blog ni,
soorry :(
im just too bz wif my life,
smpai xde mase nk update,
n memandangkan final is just around d corner,

soo,
nk ringkaskan apa yg berlaku dalam masa sebulan skang ni,
bole ke??
(*-*)
akan ku usahakan :)

ok, mana nak cite,
hmmm,,
lepas abes raya,
eh bukan abes raya,
lepas cuti habis,
masa banyak diluangkan bersama clasmate di shah alam,
bagi menyiapkan pelbagai assignment yg sangat banyak tertunggak,
perhhh,
sumpah banyak gila sampai xterdaya nak buat,,

lepas tu dapat pulak berita,
yang final akan bermula pada 12, 13, 14 dan 15,
sederet pulak tu, manakala lagi 1 paper masih xpasti bila,

then last few days baru dapat tau yang last paper was on 19th,
and i was like, WHAT? F**k,
my PARAMORE,,
nasib baik laa the final was early morning,
tapi lecturer pulak cakap nk buat video presentation petang tu,
hadoii,
pening2,,
tunggu jelaa macam mane,
memang banyak sangat dugaan dan rintangan yang dilalui,
tanda tuhan amsih menyayangi, Amin~

and Alhamdulillah,
semua perkara berjay disettlekan dengan kehendakNya
dan saya pun dah memiliki baby saya :)

alhamdulillah (^-^)
tapi yang xbestnya pulak,
saya menrima ini sebagai hadiah sampingan,
gggrrrrr

haha, kelakar kot pakai speck,
ggr, the salesman ask me whether i wanna wear contact lens,
memang xlaa kan, aku xrety nak pakai,
beli contact lens membazir je,
then dia cakap, "xpe, kalau u nak, i bole ajar" auwww soo sweet,
nanti i datang jumpa u oke, when i was ready to wear it untuk tambah melambatkan aku ke kelas,
ahahahaha :))

okeoke,
till here,
nyte2 people ;)
have a blast october people!!

oo btw, happy birthdae to you sayangg :))
Fatin Nadhrah Bt Abdul Aziz,


haha kemain awal aku wish,
padahal birthdae kau ujung bulan ye tak,??
:)))

goodnyte people ;D

No comments: