Total Pageviews

Sunday, April 18, 2010

HABIS SEBUAH KISAH CERITA CERITERA

sebelum terlupa, aku nak ucapkan terima kasih kepada semua yang datang support event aku pada hari khamis yang lepas,, jutaan terima kasih jugak dekat kawan2 aku yang datang,, sayang korang weyhh! ♥ ♥ ♥ pox,, bie,,  ajai,, nerd,, anne,, kepeng,, paie,, umair,, reez,, pah,, n kawan2 kepeng yang datang sekali,, thanks guyssss!!

pejam celik pejam celik xpercaya yang lagi 1bulan je lagi aku spent tyme dengan classmate aku,,
itupun xsampai sebulan sebab tolak ari yang takde class tinggal berapa hari je,, 2minggu pun xsampai,,
macam xpercaya yang aku dah berjaya menamatkan pengajian diploma selama 2tahun 1/2 nie,,

n xpercaya jugak yang aku akan berpisah n berjauhan dengan kawan2,, sedih gylaaaa,,, :'(
gonna miss my housmate,, BUM, SHA, TISA and YAYA,,

my groupmate,, ADLY, RAMZI N ESYAM,,

and all my classmate,, ANUM, IKA, HANI, HANA, FARA, PHIA, SARA, YANA, KECIK, BEEP, SURAYA, SUE,YAN, ANA,FASHILA, AYU, AZIE, ARIE, DIN, DAFI, SAYOQ, CWOO, ARAB, AJIS, FADOL, ANIP, AMIN, PALI, NADZMI, RASID, FIQ, ZIZAN, PIAN,

  tsskk :'(

macam xpercaya je kita dah xlama lagi bersama,, (-_-")

notakaki: banyak yang nak dicoret tapi saya xkuat :'( nanti sambung (^-^)


1 comment:

Anonymous said...

tiba-tiba sedih baca blog no'on . time korang nangis2 masa kat LT tu xterasa sgt . tp baca ayat no'on tu baru terasa . pending betol !
:'(