Total Pageviews

Monday, December 28, 2009

BITCH



haha :)

SWEET LIAR
is suitable for DOUBLE SWEET LIAR!!


now lets give them a big clap guys :P

mesti korang wondering kan apelahh yang noon ni mencarut??


ok,

let me tell u guys,,

EVERYTHING!!!

yeah eveything,,

when we are still together, yeah together!

the BITCH keep on messaging Q,

and from the begining i noticed that something is not right,,

i DID ask Q to stop entertain the BITCH,

but Q ignore me and do not listen to my advice :((

and Q really make me saddddddd,,

at the end i just let Q do what Q want to do!!


i keep my mouth shut and be like an idiot watching Q 'text'ing and messaging the BITCH,,

the worst part is when the BITCH leave a comment said
"hey syg!
comel comel comel!
marry me!
haaaaaaaaa"


my heart is ruined

it takes my breath away

i feel disappointed :((

really disappointed!!!

enuf said*

i dah xda masa nak sedih sedih lagi sekarang!!

i have to be strong,,

sambung story balik,


then last few days,,

i found the BITCH facebook,,

haha now i cant laugh!!

that girl is a liar,,

seriously,,


and guess what,??

she said that she loves Q,??

she i have told u,,

the problem is that according to HER ms,,

she was SINGLE!!

but on HER facebook,,

IN A RELATIONSHIP WITH _____________

WTF,,!!!!


huh,, i dont know whats wrong with this girl,,

but thank god she cames and ruins everything,,

she let me know the true Q!!

arrgghhhhhh :))


p/s: sooorryy guys i cant mention her name n even put her images or pictures bcoz she toooo familiar and tooooo FAMOUS,, LOL~ WTF,,,


and 1 more thing,, IDK why but i feel really sad and bad,,

am I still ♥ Q,??

OMFG PLEASE PUT AWAY MY LOVE FOR Q!!!



PLLLLLLEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEEE!!!!


4 comments:

Anonymous said...

Karma kot? pdan muka ko. hak hak

no'0n said...

karma :))

maybe yes maybe not,,

maybe karma tuhh yang balik kt dye kan,??

bonekagedix said...

babi . aku bnci kes cani .
sygg , u hang on there k baby .
things gonna get really fine soon .

no'0n said...

yeah baby,,
tgah coollll la ni,,
hehehe :)