Total Pageviews

Tuesday, September 1, 2009

bengang terlampau!

Pagi tadi terjaga pukul 7pagi, tepat! Alin kejutkan sebab I ask for her help to wake me up,,
tp disebabkan rasa malas yang terlampau so I silent my phone and continue sleeping,,
thanks and sorry you,
sekali lagi terjaga sebab Bum kejut suruh mandi,,

Sedar sedar tengok phone wow ada 4 missed call,,
Alin punya kerja la ni,,
it 8 o'clock already,, yeeewww,, dah lambat,,
tu lah, malaam tadi tidur lambat lagi sibuk nak habiskan baca novel SKANDAL by Richie Rachman, I like his name,,
kali ke berapa baca pun tak ingat,,

So mandi mandi dah la siap berejam,,
so terus keluar jalan kaki pergi tunggu bus kat tempat usual,,
alamak its raining,,
huh,,
sakitnya hati,, dah la tak cukup tidur,,
hujan lagi,, aish tension gila,,

So I ngan Bum pun gerak la pergi ke bus stop,,
tunggu punya tunggu its almost 8.30,,
OMG :(,, class dah nak start,,
nak taknak terpaksa naik rapid yang kami pun xtau hala tuju dia,,
naik buat muka selamba,,

Tunggu sampai kat traffic light tengok either bus turn left or just go straight,,
once again,, OMG :( its going straight,,
I ngn bum taktau nak buat apa dah,,
nak taknak,, terpaksa la turun dan jalan kaki,,,
dah la jauh,,

Mcm dari kondo( rumah dulu) ke unisel,,!
ish lagi sakit hati,,
tengok phone ada 2 missed call ayah,,
Ayah kenapalah time akak call ayah taknak angkat,,
jalan kaki dalam kerenyaian( macam hindustan la pulak),,


We got another 5 min before the door locked,,
jam menunjukan pukul 8.40,,
apa la malang sangat hari ini,,

Sampai je dekat class THANK GOD, Pn Gina tak datang lagi,,
dengan basah kuyup,, duduk depan skali,,
hahaha,, sampai sampai dengar suara Hana and Fara,,
ouh,, miss u guys,,
hehe,,
tiba tiba darah panas menyirap ke seluruh tubuh,,
nak tau kenapa,,??
macam ni,,

Bum: Sya, lepas ni macam mana? nak avoid kitorang ke or still nak kitorang masuk group engkau,?

Sya: Kitorang dah geram sangat sampai terpaksa buat benda tu sekali lagi,

Then I take my part and talk to Ika,

Noon: Pe masalah kau,? Kau nak aku email,? aku tak online kot,

Ika: Aku dah message kau kan?

Noon: Memang kau dah message aku pasal email,,
Aku dah cakap kot aku tak pergi online,,
benda dah siap,, cakap jela nk print nanti aku print la,,
Pastu korang bayar, sama je, apahal kena email pulak,?

Ika: Apahal kau marah aku?


Noon: Bila masa aku marah kau,,?
betul apa aku cakap,
Same je kenapa perlu email,?
benda dah siap bukan nye xsiap,!

Then classmate jerit suruh senyap and Pn.Gina pun dah sampai,,



kitorang taknak
korang dlam group ni
," halo pikir aku nak,? tak payah nak buat muka
and mata kau tu, malam tadi kau balik rumah asal tak bagitahu kitorang?
Ingat kitorang tunggul,? cakap lah boleh aku pergi print kerja aku,!
ceh janji "kau nanti kita buat sama sama dekat rumah", butoh la kau,! huh,, aku cakap nak balik seremban tahu kau nak menjeling! kau balik k****g tak pe,??

Sabar noon sabar,, biar ornag buat kita janagn kita buat orang,,


Aku fed up bila asyik kena dengan orang yang ntah la,, tak pikir perasan orang,!!!

No comments: